Nazlicann1993 Mom046 günde 3 4 kez bebek toplanıyor bi köşede sertlesiyor doktora gittim sık olması erken doğumu tetikliyormus ilaç kullanıyorum şuan inşallah sağ salim elimize alırız evlatlarımızı
ZEhrA_94 Mom046 cnm bnmki de 27.hftada almıştı hiç dönmedide Bi sıkıntı olmadı şükür 39+3 de doğdu aslında bir risk yoksa daha iyi son haftalarda dönmesi daha zor oluyor
Mom046 ZEhrA_94 hafif alt tarafta baskı oluyor muydu erken doğum belirtisi denmesindn ötürü biraz ürktüm gerçekten 😔😔