Nazlicann1993 Arkadaşlar 25 haftalığım vajinada baskı oluyor bu durumu yaşayan var mı acaba normal mi
Taze-anne Nazlicann1993 hayır çok şükürr her şey iyi bir sıkıntım yok ama bu haftalarda normalmiş büyüdükçe olurmuş dediler
Mom046 Nazlicann1993 Onunla alakası yoktur inşallah çünkü burda okuduğum kadarıyla yaşayan cok fazla bu haftalarda. Ara ara uğruyor geçiyor sizin öyle değil mi?
Nazlicann1993 ZEhrA_94 kötü bi durum yoktur dimi progestan da kullanıyorum ara ara kasılmam var erken doğum riski için
Mom046 ZEhrA_94 Ya bende ondan şüpheleniyorum şuan hareketleri azaldı sanki kasık tarafında hareket ediyor Nazlicann1993 sizinde öyle mi ya 😑 erken değil mi baş geliş pozisyonu için düzelir mi ya
ZEhrA_94 Mom046 cnm bnmki de 27.hftada almıştı hiç dönmedide Bi sıkıntı olmadı şükür 39+3 de doğdu aslında bir risk yoksa daha iyi son haftalarda dönmesi daha zor oluyor
Mom046 Nazlicann1993 Araştırdım biraz tekrar makat geliş pozisyonuna dönebilirlermiş siz hareketleri nerde hissediyorsunuz.
Mom046 Nazlicann1993 İki gündür biraz daha aşağıda hissediyorum normalde göbek deliği taraflarındaydı ürkmüyor değilim
Nazlicann1993 Mom046 günde 3 4 kez bebek toplanıyor bi köşede sertlesiyor doktora gittim sık olması erken doğumu tetikliyormus ilaç kullanıyorum şuan inşallah sağ salim elimize alırız evlatlarımızı