Ozlemyeni Merhaba adet gunumu bir gun gecti ve hamilelik icin cabaliyoruz. Su an beyaz yapiskan bi akinti geliyo peceteye.adet donemi mi yoksa hamilelik belirtisi olabilir mi?
ebruakyuz22 Ozlemyeni ben kendimi bildim bileli öyle akıntım var idrar yolu enfeksiyonu belirtisidir olabiliyor bazen ama inşallah hamilesinizdir 🙏
Afromom Ozlemyeni aynı şeyleri yaşıyoruz canım beyaz yapışkan akıntım var kasıklarıma hafif hafif ağrılar giriyo ilk günüm daha olmadım test yaptım negatif çıktı ama
Msrrfeknc Ozlemyeni benimde öyleydi adetime 2 gün kala eşimin zoruyla yaptırdığım testte hamile olduğumu öğrendim rabbim sana da nasip eder inşallah
Ozlemyeni Happybsrn aa hic bilmiyodum.ama iliski istemiyo canim su an.catlama falan olsa iliski ister canin demisti doktorum.ay kiz insallah hamileyimdir ya😂
Happybsrn Ozlemyeni inşallah hamilesindir test yap biran önce ,,,Benim her zmn öyle bi isteğim olmuyo değişken bence🙈
Albiina05 Ozlemyeni biraz beklemelisin canım belirtilerin hamilelik belirtilerine benziyor :) 2-3 gün daha bekle sabah ilk idrarınla tekrar yap. İnşallah pozitif çıkar 😊
Baharhnm Ozlemyeni Hayırlı olsun bacım içinde minnak bi can var şayet normalde duygusal bi insan değilsen😂