Sema-akk bence de zaten insan gergin hissedebilir bir de üstüne ay şöyle canım yandı ay böyle canım yandı denilince insan tabiki daha da gergin hissederek gider ve belki normalde kendini doktoruna tamamen bırakacakken hiç canı acımayacakken gereksiz kastığı için canı yanacak hiç gerek yok