Merhaba kızlar dün çatı muayenimi oldum. Özellikle çok korkan arkadaş olduğunu bildiğim için yazmak istedim. Muayenem çok iyi geçti. Gerçekten hiç canım acımadı. Bunun için çok rahat olmak gerekiyor. Kendimi tamamen doktorumun eline bıraktım. Zaten güvendiğim için bu aya kadar ona emanet etmiştim kendimi ve bebeğimi dolayısıyla verdiği komutları takip ettim o da tane tane yaptıklarını anlattı her adımda bilgilendirdi. Şimdi biraz zorlanabilirsin derin nefes al dediği noktada bile hiçbir ağrı sızı hissetmedim. Rahmim oldukça yumuşadığı için bebeğimin kafasına bile dokunabildi. Doğumum çok uzak değilmiş. Allah hepimize yardımcı olsun. Sizlere tavsiyem çatı muayenesini gözünüzde büyütmeyin. Kendinizi bırakabilir ve kasmazsanız inanın hiç ama hiç acımıyor.