gulsahsumer01 ilk gebeliğimde de geceleri hep aynı saatte uyanırdım. Bugün de ilk defa uyandım normalde gece hiç uyanmam deliksiz uyurum. Bi de bilmiyorum biliyo musunuz koca karı yöntemi vardır bizim buralarda kirpiklerin top top olmuşsa hamilesindir. İlk gebelikte de sağ gözümdeki kirpikler üst üste binmişti düzeltiyorum düzeltiyorum yine aynı. Eğer hamile değilsem doktora gidicem çünkü başka bişey var bende ozaman.