Merhaba hanımlar, 10.10.2020 de kürtaj olmuştum. Doktorum hiç beklemenize gerek yok dedi ve ben de kendimce yumurtlama günlerimi tahmin edip bu günleri değerlendirdim. İki gündür tuvalete çok sık çıkma, baş ağrısı, kasık ağrısı gibi belirtilerim var diye bugün bir test vereyim dedim. Muhtemelen adetime daha var çünkü doktor verdiği bir ilaç sonunda adet olacağımı söylemişti. Sonuçta beta 37 çıktı ve acaba kürtaj sonrası sıfırlanmamış mıdır sizce betam? Yoksa gebe miyim? Doktorun verdiği ilaç 6 kasımda bitiyor