Aslina evet isyan etme sakın kötü bise düşünme hayırlısı boyleymis de bn hep öle dedim canm allahm dedim hayrlisi neyse onu ver bize yicek ekmegi yokmus dedim sakin kotu bise düşünme sonucta oluyor ole düşün hic olmsaydi o kotu deil miydi icini ferah tut zatn bi düşüğün kurtajin ustune Allahim tekrardan hemen veriyor. Sadece dua et hayırlısını iste cnku bn öle yaptm canm tabikide zor bi durum bebeğini kaybetmek ama alışıyorsun snra bi bakmışsın gene bi mucize rabbim tekrar güldürmüş yüzünü 🤲🤲🥰