egemommm 16 haftalığım ilk kez kahve leke geldi Doktora söyledim progestan vajina kullan dedi, attım hemen inşallah bişey olmaz kızlar dua edin, bir kaybım var😔
Haticeexx egemommm bende de olmuştu canım çok korkmuştum bir kaybım vardı doktorum 1 hafta eşinle ilişkiye girme ve ağır bir iş yapma dedi onun dışında sorun yok dedi endişelenme birşey olmaz inşallah şuan 25 haftalığım
Sen1meleksin egemommm inşaaallah bişey olmaz canım sen içini rahat tut bendede olmuştu kahve akıntı çok şükür iyiyiz senin bundan önce düşükmü olmuştu
Bynkus01 egemommm merhaba canım benimde o haftalarda kahverengi renginde çok az bir leke gelmişti dogtorum porogetran vermişti içmiştim sonra kontrole gidince yerini yapıyor demişti sende kendini yorma ahır kaldırma uZan hapımıda kesin iç
egemommm Haticeexx benim hamileliğin başından beri ilişki yasak coraspin kullanıyorum bir düşüğüm olduğu için, çok şükür bi sıkıntı yokmuş kan sonucunu bekliyorum
Ozge5500 Bende 6 haftalık hamileyim kahverengi leke geliyor akıntıyla progestan verdi doktor kan uyuşmazlığı ignesi vuruldum insallah hersey guzel gider düzelir. Bir kere kürtaj olmuştum🤲🤲🤲
egemommm Ozge5500 benim ilk defa geldi 16 hasta boyunca yoktu, hemen progestana başlattı günde 3 defa vajinadan dedi
Aslina Ozge5500 kalp atışını duyarsanız sorun yok denektir. Ben kanama ile gittim kese duruyordu Progestan başladı bir hafta sonra kalp atışı çok zayıf duyuldu bir hafta sonrasında tekrar gittim kalbi durmuş. Doktor kanama önemli değil şakır şakır kanaması olup doğum yapan var önemli olan kalp sesi dedi. Dün kürtaj oldum.
Sen1meleksin egemommm arkadaşımda düşük yapmıştı ilkini ikinci hamilelikte progestana direk başlamıştı
Ozge5500 egemommm bana vajinadan demedi doktor hap olarak verdi ama bildigim kadaryla kesilmiyor sadece cocugu tutuyor ptogestan
Ozge5500 Aslina öncelikle çok geçmiş olsun bnde 1.sinde kurtaj oldum kalbi hic atmadi 2.5 aylik olmasi gerekirken 6 haftalık kalmisti inşallah Allahim tez zamanda tekrar sizede nasip eder.🤲🤲 insallah sorun olmaz progestan içiyorum ama hala devam etmekte akıntıyla birlikte geliyor.
egemommm Aslina acile gittiğimde sesli duyurmadı ama görüyomusun bak pıt pıt kalp atışı var, suyun iyi,açılman yok tahlillerinde iyi dedi, çok şükür içim rahatladı
Aslina Ozge5500 inş.Rabbim kucaklarımıza hayırla versin yavrularımızı Siz kürtaj sonrası en kadar beklediniz gebelik için? Kürtajdan sonra hemen adet oldunuz mu?
Ozge5500 Aslina amin insallah canm bnm valla 5 ay önce olmuştum evt benim adetim düzenliydi hic sorun yaşamadım takip ediordum adet takviminden bi kere erken olmustm 1 hafta ama ondan snra gebeligimi öğrendim ondan snraki ay
Aslina Ozge5500 5 ay korunduğunuz için mi olmadı yoksa olmadı mı hemen? Ben çok beklemek istemiyorum da ilk adetim olsun sonra deneyim diyorum
Ozge5500 Aslina sakıncalı buluyorlar canm biz 3 aydan snra denedik dktorum 2 ay dedi ama en sagliklisi 6 ay beklemekmis
egemommm Sen1meleksin bilmiyorum valla ben ilk leke de hemen önlemimi almış olayım dedim,hani acaba boşuna telaşmı yapıyorum diye düşünmüyo da değilim, progestanın bi zararı olmaz dedi doktor
Ozge5500 Aslina evet bnde oleydim ama beklemek en iyisi canm hem rahmin toplanır hemde kendini anca toparlarsn ve 2. Bebek daha iyi tutunur insallah.🤲