Selcan1 ya ben bu insanları anlamıyorum gerçekten ağrı olayı kişiden kişiye değişir kimi 1 hafta kalkamıyor kimi benim gibi 3. Günü ev işlerine başlıyor. Yahu anlamadığım elinize ne geçiyor insanları korkutarak. Ben 2013 te panik atak hastalığım olduğu için kendi isteğimle değil bak hastalığımdan dolayı sezaryen Doğum yaptım ve mantıklı olan her insanında düşüneceği gibi parmağımız kesinliğinde bile acı hissediyorsak tabi ki karındaki kesi bölgesinde de heralde olacak ama bu demek değil ki bir ömür ağrı sürecek. Yengem 3, ablam 1, ben 1 sezaryen Doğum yaptık ve en erken 7 sene önce ben yaptım şükür hiçbirimizde kalıcı olmadı ve olmazda ha istisnalar bilemem ama hiçbir makalede hiçbir hekimden duymadım böyle birşey. İlk 3 günün sonunda ayaklandım ama uzanırken kalkarken ani harekette ağrılarım azda olsa oluyordu ama o da 1 hafta kadar sürdü hadi bir başkasında 1 ay sürsün ama senelerce ağrı çekmek vs ne demek ya. Normal Doğum da dikişlerden bir ay oturmamayan arkadaşım vardı benim ha bu da demek değil ki onlarda 1 ay oturamıyor kişiden kişiye değişir aman diyim konuşturma şu cahilleri ve sende korkma sadece bebeğine kavuşacağın anı düşün ve İnan onun uğruna çekilemycek bir ağrı değil.