Kekmez Ben bakmıştım o arabaya sonra joie markasının muze LX diye bir modeli var o aklımı çeldi 3 gün önce sipariş verdim bugün geldi çok çook kullanışlı buldum bir bebek arabasında aranabilecek bütün özellikler var
Gizemgizem Zemuda 1050 tl ye n11den aldim. Pembesini arayip buldum. Sahsen ben begendim henuz kullanmadım ama kaliteli ve şık duruyor tekerleri de oldukça saglam biraz da büyük kullanim acisindan rahat olabilir. Katlaninca cok kucuk olmuyor yalniz
Akin59 SmyyBicen kanzda lastiklerine amortisör var ziplatmiyir özelliklerine bak istersen netten bizde çok araştırmıştı bebek arabasi alırken ama pişman olmassin
SmyyBicen Akin59 Bugun eşimle gittik o kanz çok beğendi ama ben casual de kaldım o da kanz olsun diyor anlaşamadık casualeşn puseti airbag olması beni cezbetti
Akin59 SmyyBicen valla canim ben kanz diyorum çok iyi çok sağlam lastikleri coknguzel casual daha basit duruyor yanında eşim haklı bence benimde eşim çok beğenmiştim kanz fernandoyu oyle aldık
mmerccan Bende casual cadillac air aldım 1500 ₺e. Çok şık araba. Dışarda kullanmadık ama evde sürüşü falan rahat
Bibi Akin59 merhaba kanz arabanizin modeli nedir ve memnun musunuz.Biz de almayı düşünüyoruz da.Fikrinizi söylerseniz sevinirim.