Angelsmom
Cok tesekkur ederim💕
Evet sayfasini inceledim. Perinatolog olmasi cok avantaj. Sanirim denizlide de baska perinatolog yok..ya da varsa da bilmiyorum🤭 detayli ultrason icin kendisine gidicem. Bakalim o zaman karar verebilirim belki. Ama iste filiz hanim da cok sicakkanli ilgiliymis. Ben simdi 18+ 3 um.neredeyse yarisi gitti yarisi kaldi. Su dakikadan sonra sececegim doktorla da doguma kadar gitmek istiyorum. Kendim ozel hastanede bir doktora gidiyordum ama bir turlu mutlu olmadim, icime sinmedi. Esim degistirmemi istemiyordu. Simdi sececegim kisiden de mutlu olmazsam artik hic sandim kalmiyor. O yuzden karar veremiyorum bir turlu😥