Cilemce 6+4 te çok hafif 7+1 de net bir şekilde duydum. Allah hayırlı haberler alıp o güzel sesi duymayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻
Mom092 Minikkus00 4 haftalikken kese görünmüştü 6 haftalikken bebek gorundu ama nokta kadardi 🙈 kalp atisi yoktu 9 haftalikkende kalp atisini duymustuk 🌸
Lraybrs 6+3 kese ve bebeği gördük. Doktor daha çok küçük kalp atışı haftaya duyulur haftaya gelin dedi. 7+3 te gittik gayet güzel duyduk kalp atışını 💞