Busra34ybg açıkçası benim tahlillerimin başına talihsizlik geldi sanırım
Geçtiğimiz salı günü test verdim sağlık ocağına araya resmi tatil girince dün cuma günü çıkar dediler bekliyorum yok e nabiza da bakıyorum yuklenmemis
Laboratuvarı aradım sağlık ocağında gelen numune yok diyorlar sağlık ocağı biz gönderdik vs diyor bundan sıkıldım uğraşmaktan Dr gidicem pztse
Gebelik konusunda sadece idrar testj yaptım pozitif çıktı onu biliyorum başka bilgim yok 😔😊🤭