cnsuuu kızlar selam, 5+1 günlük hamileyim ve inanılmaz sancılarım oluyor. sanki adet olcakmışım gibi. çoğu zaman kanama oldu mu olacak mı diye kontrol ediyorum tuvalette. benim gbi bu haftada bu sancıları çeken var mı? :(
minicikanne cnsuuu Ben aynı adet belirtilerini yaşadım hamile olduğumu düşünmemiştim hiç adet olacağım sanmıştım sat. 28 eylül 6 hafta oldu
Feyy cnsuuu canım bende de oluyordu bir iki gündür geçmeye başladı hatta belim de çok fena ağrıyordu doktorum adet olacakmışsın gibi ağrın vardır bu normal dedi dinlenmeye uzanmaya kendini sıcak tutmaya bak tabi mümkünse doktoruna da danış
Mavi22 cnsuuu benim de oluyor . 5-10 saniye sürüp geçiyor . İlk zamanlar daha çoktu Şuan hafifledi . Doktorum normal demişti . Şuan 5+3
Mekselinahahabs Secuuss ayın 9 da öğrendiğim gün 7320 beta hcgdi 12 de verdim kan o zaman da 14323 di
Secuuss Mekselinahahabs normal bence 😂 ben 29 Ekim’de yaptırmıştım kan testi 161 çıkmıştı iki günde bir iki katına çıkıyor değer
Kkubraaa Merhaba bende Temmuz annesi olucam sanirim 😊😍 uygulamaya gore 4+3 ulturasona gore 5+2 yiz saglikla gelsin insallah