Edaasliii Merhabalar benim de son adet tarihim 26 Eylül sırt ve kasık ağrısı yaşıyorum . Bugün de ilk defa halsizlik ve uykusuzluk oldu tüm gün yattım
Seydaaslantas selinberk normal de adet tarihim 10 eylül ama geç döllenme olduğu için 28 eylülü baz alıyoruz yani 5 haftalık
Edaasliii kckozge sırt bel ağrısı ara sıra da kasıkta ağrı oluyor sadece dün çok uykum vardı gündüz uyudum
Esra-67 Merhaba kızlar benim de 5 haftalık ama hiç belirti yok mide bulantısı falan bir sadece uykum geliyor hep o kadar anlamadım
Yeliz_yeliz Secuuss merhaba benimde suanda 8+4 kasik agrisi benimde cok fazlaydi hatta ben regl olmayi bekliyordum o kadar fazlaydi suandada azda olsa devam ediyor
Yeliz_yeliz kckozge doktorum normal oldugunu soyledi yerleştiği icin olur dedim. Arastirdigimda bu sekilde sonuc cikti ve kahve rengi lekelenmede o sekilde
01Aselasil kckozge bende bısey danısabılırmıyım ben 3. Haftada kese gordum 4 bucuk haftalıkken kalbını dınledık sızce normalmı beta degerim asırı yukse 3 hafta 5 günlükken 30000 di
Mavi22 Merhaba, benim şuan 4+4 Perşembe muayenem var 3 gün önde gittiğim de kese gözükmemişti. Sizce Perşembe gözükür mü ? Bu durumu yaşayan oldu mu ?
kckozge Mavi22 Gözükebilir belki herkeste farklı oluyor tabi bu durum sanırım ben pazartesi gördüm 4+6 dık o zaman
Feyy Merhaba benim de son adet tarihim 1 ekim adetimden 4 gün önce evde test yapıp öğrendim 1 kasım da kan testinde beta hcg 213.33 çıktı cuma ilk kez doktora gidicem inşallah herkes için her şey yolunda gider 🎈