Ben çay,ceviz, türk kahvesi,süt ve tatlı herşeyden özellikle çikolata çok tiksinmistim ki tatlı benim yasama amacimdir yani😁Bu yüzden 6 kilo verdim zaten yiyemiyorum diye.20.haftadan sonra tek tek hepsine dönüş başladı çay ve kahve hariç çayın özellikle kokusuna dahi tahammülüm yok bakalım nolcak sonrasinda