Annecik53 evet ismim Şükran ve Arapça, babannemin ismi oldugu için koymuşlar tam ‘30’ sene önce! Keşke bana sorma şansları olsaydı istemezdim Şükran koymalarını, İnsanlar sırf kuranda geçiyo diye her ismi koymak istiyorlar çocuklarına, ama çocugun gelecegini, çekeceği zorlukları hiç düşünmüyorlar, bu çocuk belki asker olmak isteyecek astsubay olmak isteyecek ama isminden dolayı biçok yerde sıkıntı yaşayacak,alay konusu olacak okulda, ismini dile getirmeye utanacak, bu benim fikrim ve başlıkta da zaten fikir sormuş, senin fikrin de seni ilgilendirir, ayrıca çok şükür ki Arabistan da yaşamıyorum😊