busbus35 bnce isim soraraj cok yanlis yapiyorsunuz…kimseyi mutlu edemez biseyi begebdiremzsnz hevesinizi de kirar insanalr… Yorumlara baktim da cogu kaba bir sekilde guzel degil… Begenmedm demis… İnsanların hevesini kirmak yerine keske daha olumlu konussanz sizde onlari anlayarak… Icinize sindiyse kimin ne dedigine aldiris etmedn koyin ismi bence… B3n esimle kızımın ismine karar verdm ve kimsenn yorum yapmasına izin vermedim. Yani siz kendi cocugunuz oldugun da ist3diginizi koyarsnz dedim…