İlkokukda o çağlarda dalga geçicek birşey zaten bulur çocuklar isminle olmaz fiziki özelliğinle yada ayakkabınla yada aldığın notla yada annen babanla illaki dalga geçilir ve herkes o çağlarda üzülür bu yüzden kurduğun isim hayalinden vazgeçilmemeli bence zamanla alışılcaktır☺️