Deniz9 Hangisi güzel sizce yoksa sadece Amine mi illa yanında isim olmasına gerek yok sadece amineyide çok beğeniyoruz kararsisiz fikrinizi soylermisiniz 🌸🙏🥰
Deniz9 Ikizannesiiiii ilk Ecmel Vera yi çok istedik ama sonradan eşim caydi Amineye döndük verayida yakıştıramadık aminenin yanına
gkcy Deniz9 ay küçüklüğümden beri hayalini kurduğum isim kızım olursa Amine koycam derdim ananemi de çok seviyorum onunda ismi olsun istiyorum Amine esma koymayı düşünüyorum ben 🤲
[silindi] Amine ismi çok anlamlı ve güzel olsa da, okul cağında maalesef çocuklarla dalga geçip küfüre benzeyen kelimeleri kullanıyorlar. Ben olsam koymazdım bu tarz isimler. Bebeğinizin hayatında karşılaşacağı şeyleri de düşünün bence.
momelif Deniz9 amine meva soylenince bir anda kufur gibi cikiyor :) yabi sahsen fikrim amine tek bile koymazdim ama herkesin zevki rengi baskadir tabiki neyi sevdiyseniz onu koyun