Mucizemmm07 canım ben de 35 i bitiriyorum inşallah, bende de oluyor sürekli. Hatta herkes yalancı kasılmadır falan dedi ama doktorumla konuştuğumda hemen gel bu doğum kasılması dedi. Muayeneden sonra da bu kasılmalar sıklaşırsa doğuma gideceğiz ama seyrekleşerek yok oladabilir dedi. Ben doğumla ilgili olunca nedense kendimi sancı ağrı gibi şeylere hazırlamıştım böyle bebeğin kendini toplamasının kasılma olduğunu ben de bilmiyordum 🤭