Betulmtn ben gebeliğimi öğrendim reglim 6 gün geçmişti. Önce pembe gibi çok az bir kanama oldu. Sonrası kahverengi lekeye dönüştü. Bir kaç gün sonra da normal kanama başladı ama biraz yoğun bir kanama geçirdim 9-10 gün kadar. Ama çok şükür ki o kanamanın bittiği ay hemen gebelik oluştu. Doktor da zaten betahcg sıfırlansın korunmaya gerek yok demişti