Betulmtn canım ben kimyasal gebelik dedikleri günü gecesi çok ağlamıştım kendimi harap etmiştim sabahı kanamam oldu ama çok şükür öbür ay ovulasyon takibi ile tekrar gebe kaldım üzülme sağlıksız gebelikler kendini atıyor benim bir boş gebeliğim oldu bir yıl sonra kimyasal hemen peşine hamile kaldım tavsiye ediyorum ovulasyonla takibini yap rabbim aratmasın hayırlısı ile nasip eylesin