Smyy34 Ben hasta bezi bulundurdum ama aralarında ne fark var depend kilot ile kizlar ona göre alıyım yada almiyim beni biraz aydınlatır mısınız özelliği nedir memnun musunuz ve hasta bezi ile arasındaki fark nedir
Merve1192 Smyy34 canım benim de ilk doğum olacak. Depend de hasta bezi gibi ancak külot şeklinde olduğu için kullanımı daha kolaymış ve diğer hasta bezlerine göre daha ince yapidaymis. Benim anladığım daha kullanışlı yani 😊
Merve1192 Smyy34 gönderdiğin linkler açılmadı canım ama 42-50 beden yazan l beden oluyor ve bazı yorumlarda kendi bedeninden bir beden büyük almak daha iyi demişler
KardelenYB Merve1192 teşekkür ederim canım zor 😂 meme ucu yaraları gaz sıkıntıları derken uykusuz geceler z😬😬😬
Busra_5 70 kiloyla girdim doğuma m beden almıştım buradaki yorumlardan dolayı küçük olacağını düşünmüştüm anan gayet iyi oldu bence büyük olması da çok iyi olmaz tam beden alınınca tamamen sarması daha rahat olur
EsraUmt Bilgemert Ben de bugün migrosta gördüm L beden almıştım evdekini açıp deneyip olmadı xl alırım