Merve1192 teşekkür ederim canım benim iki sezaryen oldu ama hasta bezi kullanmak zorunda kaldım erken doğum olduğu icin hazırlıksız yakalandım 3. De herseyimi hazırda tutmak istiyorum ve depend konusunda aklımda soru işareti kaldi acaba sezaryen da zor olur mu diye çünkü ilk gün falan hemşireler veya yanında kim varsa onlar yardımcı olur ya zorluk olurmu diye düşündüm 😊