Esraizzet canım gününü doldurmak için doktor bıraktı içerde😂😂 geleceği Yok dedi sancı var açılma Yok diye eve gönderi canım ya bekliyoruz suan bu hafta yine gitçem kontrole son 4 gün bakalı. Ne olucak duruma göre bekliyoruz inş 😂
aklı varda gelir diyorum çıkar orada. Yaramaz 🤲🏻🤲🏻
Senin Doğumun normal mi sezeryan mı oldu canım
Herkes doğrusu ben kaldı 😂😂