Benim de başından beri iki hafta önden gidiyor 32haftanın başında gittim kontrole 2200dü ama şekerim yok bebek başından beri böyle hiç vit doktor sorun olmadığını söyledi ancak böyle giderse normal doğum yapamazsın dediler zaten ben fıtıktan dolayı normal doğum yapamayacağım