Folikasit18 ae3535 yok canım kordon üst tarafa sarkmış bak ultrasonda. Benimki de böyleydi hep çıkıntı var ne kızı diyordum ama %100 kız dedi doktor. Umarım cinsiyetimiz değişti diye bir post açmam 😂😂😂😂 sağlıkla gelsinler
Beyzaerkaann Folikasit18 ya merhaba banada öyle oldu doktorum kararsız kaldı kız dedi emin değilim dedi falan 🙈🙈 bende atsam ultrason resmini bakabilirmisiniz acaba?
Folikasit18 Beyzaerkaann varsa çıkıntı bakarım canım. Ben de öğrenmeden cinsiyetini baya sardım bu teoriye 😂😂 elimde ultrason resmî bizim kuzunun yabancı formlarda gezdim fellik fellik 😂😂
Beyzaerkaann Folikasit18 [url=https://hizliresim.com/9Fp6hs][img]https://i.hizliresim.com/9Fp6hs.jpg[/img][/url]
Beyzaerkaann Folikasit18 [url=https://hizliresim.com/f83ANj][img]https://i.hizliresim.com/f83ANj.jpg[/img][/url]
Beyzaerkaann Folikasit18 [url=https://hizliresim.com/caIroG][img]https://i.hizliresim.com/caIroG.jpg[/img][/url]
Busrairem Folikasit18 https://hizliresim.com/zRKC6e bizede bakarmısın canım 12 haftalık burda başta doktor %90 erkek dedı sonra başka bir doktor kıza benzetmeye başladı🙈 2 kızım var insaalh erkek olur 🤲☺️😍hayırlısı😍❤️
Folikasit18 Beyzaerkaann canım kız gibi çıkıntısı. Kusura bakma yeni girdim forma. Ama arada bir çıkıntı biraz da yukarı bakıyor
Folikasit18 Busrairem Busrairem canım yüzü bize bakıyor gibi yandan olsa ultrason bir yorum yapabilirdim 🤷🏼♀️
Deniz-naz Folikasit18 işte linke tıklıyorum hiç bir şekilde foruma bağlanmıyor dediğiniz resim var ama paylaşamiyorum 😔😔
Folikasit18 Beyzaerkaann evet canım bizimki çok hafif yukarı bakıyordu dimdik değildi kız 👧 o yüzden kıza daha meyil ettim birazcık yukarı bakıyor çok değil