Devlet hastanesinde bana hep kız dediler 27 haftamda öğrendim ki megersem erkek mis özele gittim ultrason kagidim olsun diye oğlunuz çok iyi diyin ce ben şok oldum 😁 resmide var bacak arasını kabak gibi açmış ama ben detaylı ultrason a girmedim eşim ozaman ıssız di ❤️ suan 32 haftamdayim belki detaylıda belli olurdu benm için ama gitmeyince geç ogrendim yoksa doğumda supriz olcak di bana😁❤️