Hyllhn ben sağlık ocağındaki hemşireyle dahi konuştum bu konuyu ayrıca detaylı da perinatoloji bölümündeki doktora da danıştım sorun olmadığını kilom da söylediler ama bundan sonra daha hızlı alındığı için bundan sonraki süreçte dikkat etmemi önerdiler .Ben ilk kızımda 20 kilo almıştım 56 ula hamile kalmıştım o zamanda sorun olmamıştı zaten doğum sonrası ilk 6 ayda da gidiyor hepsi(ama şeker vs çıkmamıştı o değerler önemli ona istinaden bu kadar rahat yazıyorum)