Hyllhn Hamiş anne adayları biz 23 haftalığız 7 kilo almışım sizce normal mi bana çok gibi geldi🤷🏻♀️Sizlerde durume 🌸
MystryYYy Hyllhn 23+5 haftalik bu sabah tok karna tartldim ama ackende cok dgeismiyir benim 2 kg almışım şuanlk .
Ysd00 Ben de 6 kilo aldım 23 haftada 🙄 ama daha öncesinde zayıf olduğum için doktorum iyi ilerlediğimi söyledi :)
Susaminannesiii Esoo0698 bende 1,5 kilo aldım. Gebeligmin basından beri sıfır bulantı. Full iştahla komtrollü gidyorum. İnsallah bundan sonrası önemli😊
Hyllhn Sevgi1995 aynı gibiyiz canm banada fazla gibi geldi ama ideal diyende var bilemedim bende🤷🏻♀️
Sevgi1995 Hyllhn doktorum iyi dedi ama bana fazla geldi bilmiyorum ki ama ben hiç doymak bilmiyorum ya habire yiyorum devamli
Hyllhn Sevgi1995 Bende de son zamanlarda öyle ağzım boş durmuyo nedense yemekten kalkıyorm açım diyorum😂
MystryYYy Hyllhn bakalim cnm insallah saglikla alalimda inan kg yu takmiyorum. 2 kg almis olsamda gobegim masallahi var. ☺️