Duygu_ rica ederim canım ne demek😍 öncesi bir şey yapmadım ama transfer sonrası pek iş yapmadım, ağır kaldırmadım birde 2 gün duş almadım evdeydim, sonra gezmeme de gittim, iğnem vardı mecbur hastaneye gittim, pek evde durmadım canım biz doğudayız eşimde nöbetçi olduğunda felan arkadaşlarımı çağırdım. Ya ben kendimi hiç tüp bebek yapmış yaptırmış gibi hissetmedim nedense normal bir tedavi gibi düşündüm. Abartılacak bir şey değil bence. Eğer nasipse zaten olur ama değilse ben ne yapsam olmaz ki Rabbim en iyisini bilir🤲🏻