Duygu_ yaaa çok teşekkür ederim🥰 Diyarbakır diyarlife hastanesi Hakan çoksuer. Tabi ki hemen anlatayım kader arkadaşım❤️ Adetin 3. günü gittim gonalf iğneye başladık, 1 hafta göbekten iğne yaptım. İğne bitimi kontrole gittim, yumurta toplama için gün verildi, 3 gün iğneye devam ettim, yumurta toplamadan 2 gün önce çatlatma iğnesi yaptım. Yumurta toplandı, anestezi aldığımdan ağrım vs olmadı. O gün aynı zamanda eşten sperm istiyorlar. Her gün embriyoların durumu ile ilgili aradılar ve 5. gün transfer için çağırdılar, anestezi yok ama ağrı acı hissetmiyorsun normal vajinal muayene gibiydi. Korkulacak bir şey yok ama iğneye alışıyorsun kısacası hatta transfer sonrası da doğuma kadar yine iğneye devam kan sulandırıcı vuruyorum kendime her gün göbeğim mos mor ama sabır. Çok teşekkür inşallah hayırlısıyla😘 Rabbim emeklerimizi boşa çıkartmasın, kimsenin kucağını boş bırakmasın🤲🏻