ozgeacar Kızlar selam.hamileyken canınız en çok ne yemek istedi tatlı,tuzlu.. ve neyiniz oldu ? Yada neyiniz olcak ? Ben 2 buçuk aylık hamileyim sürekli Canım tatlı yemek istiyor
Ebruozyolcu ozgeacar turşu yiyorum bol bol ilk aylardan beri canım kızım olucak inşallah 🙏🏻 16 haftalık hamileyim 🥰
Sevgi1995 ozgeacar ben ilk milföy istedi canm sonra aşırı tatlıci oldum oğlum olacak daha 22+2 haftaligiz
Duru999 ozgeacar hep eksi tuzlu falan cekdi canim. Tatlida severdim ama katiyyen yiyemedim 30 haftayim hala tatli yeyemiyorum. Allahin izniyle Oglum olucak💙 bide hep canim lahmacun cekdi simdide cekiyor😅 bebeyim haraket etmese lahmacun yediyim an kipir kipir masAllah🥰
Edizinannesii ozgeacar 34. hafta bitmek üzere benim ki aşermekten ziyade gebelik şekerinden dolayı diyet yapıyorum ve şuan en büyük hayalim doğumdan hemen sonra hastane de künefe yemek 😂😂
tokgozss @ozgeacar tatlıyla aşırı bir aram yoktu kase kase tatlılar yedim özellikle puding profiterol gibi şeyler 😂 1 dilim baklavayı zor yerdim 5 dilimi yediğimi gördüm