Betulmtn Benim bi haftaya yakın lekelenmem olmuştu en sonunda doktora gidicektm neden oluyo diye gitmeden test yapim dedm cift cizgi gordm ama silikti 2.
Tabi hic kimseden duymadığım için bilmiyodm araştırdım basima gelcegini de tahmin etmedim ama hayırlısı böyleymiş. Bence senin suan yapman gereken stres yapmaman ben cok yapiyodm niye olmuyo diye sonra kimyasal olunca zamana bıraktım. Bide adetime daha 5 gun varken ogrenmistm ben