Betulmtn merhaba, ben şuan ki hamileliğimden önce 2 kez kimyasal gebelik yaşadım. İlki hemen doğum kontrol hapını bıraktıktan sonra ki ay oldu çok üzülmüştüm böylenbir durumu bilmediğim için daha önce soader olmuş gibi oldu sadece benim çok daha sancılıydı aşırı karnım ağrımıştı beta hcg sıfırlanana kadar da kan verip takip edilmişti. Sonrasında 3 ay sonra yeniden aynı durumu yaşadım ve bu benim için çok daha yıkıcı olmuştu artık dedim tamam her çift çizgiden sonra bu olayı yaşayacağım sanırım diye, 2.den 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim çok şükür şimdi 35. haftadayız. Hiç kendinizi üzmeyin canınızı sıkmayın. Meleğiniz geleceği zamana kendi karar verip en hayırlı zamanda gelecek emin olun. Bana doktor şu kadar bekle falan dememişti hemen deneyebilirsiniz bu düşük gibi değil çoğu kadın yaşıyor bu durumu ama geç adet olduk sanıyorlar dedi sen test yapıp farketmeseydin sen de öyle zannedecektin demişti. Folik asit içip deneyin Rabbim en hayırlı zamanda sağlıkla nasip etsin insallah