Gokce_life Girlpowerbabe evet ilk gebelikte erken diyorlar ondan merak ettim ama sanki hissettim ya🤷♀️😂
Girlpowerbabe Gokce_life derler derler her şey derler her gebelik farklıdır benim de ilk gebeliğimdi çok erken hissettim
Fatmamuduk Gokce_life yav bak günde bi defa yaşıyorum onu acaba bebek mi diyorum 😂 dün oldu yine 2 kez eşim elini koydu kayboldu hemen 😂 Ama işte bağırsak mı benim sıpa mı bilmiyorum 16+3üm zayıfım bide hisseder miyim acaba 🤔
Gokce_life Deletedmom369 ay bakalım artık devamı gelecek mi bebek olsun ya o hissettiğim ne kadar güzel bir duygu oluyor☺️
Zeyyno_ Gokce_life Çok zor bence ama iç karnın darsa bilemiyorum bnm iç karnım geniş 17.haftalarda küçük küçük hissetmeye başladım ama en net 20-24.haftalarda hissetmeye başlıosun cnm
Gokce_life Zeyyno_ evet bilemedim işte ondan sorayım dedim belki doktoruna falan danışan vardır diye ☺️
ssrifecbnn Gokce_life 19.haftamdan sonra başladı sanki benim ama şuan 21 haftalık babamızla beraber hissediyoruz çok heyecanlı 😍
Elifaysu Gokce_life 🤗🤗🤗evet oluyor kişiden kişiye değişiyor ben aile hekimime söylediğimde bana kesin yanlış hosediyorsunuz demişti.tekmelerini yavaştan hissetmeye başladım doktoruma sordum normaldir artık hiserdsiniz demisti