Gokce_life Merhabalarrr☺️ Arkadaşlar ilk gebelik ve 15+1de hareket hissedilir mi? Sanki öyle bir şeyler oldu gibi ama emin olamadım😂
Hayalim_s Gokce_life ilk gebelikte 16+22 hafta arasında oluyormuş ben 25 haftamda hissettim mesela bağırsak haraketi olabilir
Gokce_life Asenana evet hisseden var mıdır acaba diye yazdım böyle ufak bir şeyler sanki hissettim insan heyecan yapıyor 😍😅
arelaslan Gokce_life pıt diye vurucak once güçsüz ama şuan hafif vurucak takip edersen anlarsin hergun sertlesiyor tekmeleri
Gokce_life arelaslan evet sanki böyle parmağınla itersin ya bir şey vurursun öyle pıt diye bir şey hissettim sanki😂
Fatmamuduk Gokce_life Balon patlaması gibi mi oluyor böyle hafifcik benim bağırsakların maşallahı var çocuksa bile anlamıcam ya 😂🤦🏼♀️
Meryemhorasan Bende de oldu cnm bagırsaklardan geliyor ben yanlış anlıyorum ya 😂karnınız ne zamn çıktı peki😘
Girlpowerbabe Gokce_life hissedilebilir ben ilk 15 te hissetmiştim kayma gibi değişik bi his oluyordu😊
Gokce_life Girlpowerbabe evet ilk gebelikte erken diyorlar ondan merak ettim ama sanki hissettim ya🤷♀️😂
Dyguklc Gokce_life zayifsaniz bide hissetmis olabilirsiniz doktorum pyle soylemisti bende suan 15 e 2 gun kaldi sabirsizlikla su bi iki haftayi bekliyorum 😀
Fatmamuduk Gokce_life yav bak günde bi defa yaşıyorum onu acaba bebek mi diyorum 😂 dün oldu yine 2 kez eşim elini koydu kayboldu hemen 😂 Ama işte bağırsak mı benim sıpa mı bilmiyorum 16+3üm zayıfım bide hisseder miyim acaba 🤔