Bernagurses bence al canım o yastık olayı o kadar çok ise yarıyormuskı bu çok ciddi diyorum ılk çocuğunda sağdan rmzırıyodum soldan da bı iki sefer sonra bı baktım hep sağı istemeye başladı soldan rmmıyodu daha doğrusu ben sağa tutturdugum kadar solda kendimi kasıyomusum iki yaşına kadar sağdan emzırdım ikinci bebegımdede öyle oldu bak buda sağı istiyor dıyorum deli gibi sonra göğsün çok sıstı sütten ağrıdan aglıyordm artık buda emmıyo diye hep sagmak zorunda kalıyodum boşuna kayınvalidem sağolsun kıxım sen hıc caba gostermıyosum dedi anne gosterıyorum falan ınanmadı kadın bana😯cabala alsın dedi ama nr yaptıysam yok altına yastık getirdi bide boyle deneyrlim dedi tam kolumn altına koydu bebeğinde başından destek verdi öyle tuttu benim bebegım o yastık olayı o kadar iyi oluyormuskı anlatamam bence almalısın her ihtimale karsı..