Bence gereksiz. Ben almadım almayı planlamıyorum, bebeğin başını desteklemek için küçük bir minder kullanmayı düşünüyorum. Yani her emzirme zamanı kalkıp emzirme minderini arayamam evde, birde zaten çok gereksiz sanki kaç yıldır hayatımızda var emzirme minderi. Bildiğimiz küçük minderlerden farklı bir amaca hizmet etmiyor, boşa verilen bi para benim için.