Merveee6 Kızlar ben bugün doktora gittim ve aşılama yapalım dedi 8 ay önce 17 haftalık bebeğimi kaybetmiştim kalbi durmuştu sonra hamile kalamadım geçen ay rahim filmi çekildim bu ay doktor aşılama yapalım dedi ama kararsızım yaptıranlar yardımcı olabilir mi
Yasemin301 Merveee6 Hamile kalabiliyorsunuz herhangi bi sorununuz yoksa her ayki hamile kalma şansiyla ayni diye biliyorum aşılamanin tabi doktorunuz en iyisini bilir ben oldum aşılama neyi merak ettiniz tam olarak?
Duygu_ Merveee6 etkilemek istemem ama aşılama yaptırdım tutmadı boşa zaman kaybı diye düşünüyorum ya ovulasyon testi dene denemediysen ya da tüp bebek yaptır derim ben öyle yapacağım
ballisiyavrum Merveee6 canm bende aşılamayla hamile kaldım üç ay klomen kullanmışı olmamıştı ilk aşılamam tutmuştu 12haftada dğşük oldu ama bende kan pıhtılaşması çıkto.aşılama yüzde onbeş yirmi sansın oluyor ama ilaçla olduysa aşılamayla kesn olur diye düşünme ben ikinci aşılamayı yaptırdım olmadı.garantisi yok hiç bişeyin yani .ilaçla bir ay daha dene istersen kaç kere denedin bilmiyorum ama
Merveee6 Yasemin301 aşılama yaptırayım mı yoksa bir ay daha mı ilaçla denesem diye düşündüm aslında diğer bebeğim ilaçla olmustu cünkü
Sunny Merveee6 ben bu kadar hormon ilaç almışken bikere daha ilişki takvimindense aşılama olsun bari dedim doktor zAten istiyordu. Bidaha aşılama için tekrardan iğne kullanıcağıma hazır kullanmışken olsun dedim ve yaptırdım bekliyoruz bakalım. Bence daha önce ilaç kullandıysanız aşılama denemeniz mantıklı olabilir.
Myssr Merveee6 devlette yaptirdim ben. Para vermeye gerek yok fazla. Tutmama ihtimali var tabi benim tutmadi mesela
Eminecengilukuslu Daha öncede ilaçla oldu ise aşılamayı deneyin çok pahalı olmuyor aşılama bende pazartesi yaptırdım
Sunny Merveee6 750 tl doktor aldı 750 hastane sperm yıkamaya aldı. İğnem de 1000 tl civarı gonal f 900 lük. 2500 tuttu totalde
Eminecengilukuslu Merveee6 ben özel klinikte mikroçip yöntemi ile yaptırdım 2500 gibi tuttu ilaçlarla fakat 400 TL iğnelere vermiştim iğneye gerek kalmadı almamış olsam daha az tutacaktı
Sunny Merveee6 evet yapıldı hatta sperm dna hasarı bile yaptırdık normaldi. Sebepsiz infertilite bizim
Eminecengilukuslu Merveee6 speklum da hissetmedim ama katateri rahime gönderirken adet ağrısı gibi kasıklarda ağrı hissettim ama doktorum bunu hissedersin demişti o kadar sonrasını hissetmedim o gün dinlen sonra devam et dedi fakat ben dinleniyorum bol bol zaten çalışmadığım için evde de ağır olan hiçbir iş yapmıyorum kardeşim yardımcı oluyor
Sunny Merveee6 evet alırlar ama aşılama öncesi mutlaka spermiyogram baktırın gerçi doktorunuz da öyle yönlendirir zaten. Sperm sayısında hareketinde problem varsa aşılama tavsiye edilmeyebilir doktorunuz daha iyi bilir tabi ki.
Merveee6 Eminecengilukuslu anladım ben otel de çalışıyorum ve su an Çıkma ve izin durumum da yok ne yapacağım bilmiyorum o açıdan biraz kötü olacak benim icin
Sunny Eminecengilukuslu aa benim de tam tersi spekulumu hissettim katateri hiç anlamamışım bile doktor söyleyince farkettim🤩
Eminecengilukuslu Merveee6 hiç üzülmeyin takmayın da kafanıza stres çok önemli hatta çalışmanız daha iyi sizin için kafanız sürekli bu durumla meşgul olmaz ama kendinizi fazla yormamaya çalışın