Ben kayserideyim taşınmak için geldim eşim oradaydı ev boşaltmak için Allah’tan evden çıkmış çok kötü durumda suan izmir ve büyük bir ikinci dalga gelecek trafik fena durumda otogara gitmeye çalışıyor eşimden haber almak bile çok zor rabbim oradaki herkesi korusun 🤲🏻 Eşim çok biley demiyor ama görüntülü konuşurken gordum deprem anını falan çok kötü 😢 burdan ne yapacağımı bilmiyorum korkudan oturdum kaldım karnım kasıldı çok kötü hissediyorum 😢😢😢