Gizem35s Melek_2121 bizde bingöldeyiz ama izmirliyim hem Bingöl de depremi hissettik iki saat sonra da memleketimden haber geldi çok geçmiş olsun Rabbim tekrarını göstermesin😢🙏🏻
Tugce1803 Sevdiss_17 Aynen öyle kuzum 7.kattayız biz aşağı nasıl indik bilmiyorum, ağlamaktan helak oldum eşim nöbet çıkışıydı Allahtan o sakinleştirirdi🥺
Sevdiss_17 Tugce1803 ayyy allah size sabir versin orda galiba hep yuksek binalar var cubku yikilanlarda 7 katli falandi
Pinkyellow Tugce1803 ayy kıyamam yaa 7 de in in bitmez o esnada off Allah’ım yardımcınız olsun canım dualarımız sizinle 🤲🏻😔
Freedom01 Gecmiw olsun Turk kardewlerimiz. Allah bir daha yawatmasin. Rabbim yar ve yardimciniz olsun🇦🇿🇹🇷
Deryayurt HappyMom izmirdeyimm çok şiddetli hissettik raflar dolaplar döküldü çok korktuk enkazdan 4 kişi can kaybı var rabbim beterinden korusun 🤲😞😞
Tugce1803 Sevdiss_17 evet burda hep yüksek katlı binalar, elektrikler çoktan kesilmişti binalar çatladı ben çok zor sakinledim😔
Nunuy İzmirdeyim. İnanılmaz korktum .2. Kattan aşağa 2-3 basamak atlayarak koştum indim çıktım dışarı..daha yeni sakinleyebildim.karnım kaskatı olmuştu. Şuan yumuşadı bebeğim oynadı.36 haftalığım çok korktum doğrurum diye.allah herkesin yardımcısı olsun 😥
Deryayurt maria12 çoook insanlar hep sokaklara çıktı korkudann bende indim çocuğu aldım çıktık dışarı bi yarım saat bekledim öyle çıktım eve