gkcy of sana yazarken benimde krem kahve lekelenmelerim oldu hemen doktorumu aradım bana da progestan kullan devam ederse hastaneye gel dedi tekrar olmadı çok şükür bende 5+ 5 im keseyi bugün gördüm daha çok yürüdüm çok yoruldum ondan oldu heralde allah hepimizin yardımcısı olsun üzülme dua ediyorum ben bütün annelere korkma iyi olacak inşallah sakin ol ilaçlarını al kalkma ayaklarını uzat havaya dinlen dikkat et kendine