Sermec27 BuseBuse bende bugun gittim keseyi gördüm normalde 5+1 ama 4+4 ken keseyi gördüm kese yanında cok minik kanama alanı var dedi düşük önleyici verdi bol bol dinlen dedi hayırlısı Allahtan 🤲
misraerol BuseBuse bende yeni ogrendim sayıllar 4 haftalıktı suan 5+4. Ben daha pazartesi gidicem kadın doguma sadece saglık ocgna gittim kan vermek icin cok heycanlıyım kese bebek kalp atısı ne durumda diye cunki randevu yoktu 🤷🏻♀️🤰🏻
Tezcansadulla Sermec27 cnm yengemde de oyleydi hamileligi o sekilde ilerledi hic bir sorunu olmadi yat dinlen bol bol zaten gecer hemen o 🤲🏻🥰
Minikkus00 Sermec27 düşük önleyici olarak ne verdi canım 🥰🙏 hayırlısıyla keseyi görmüşsün gözun aydın . Bebek ve kalp için ne zamana çağırdı
Hosgeldinbebek Sermec27 geçenlerde size yazmıştım, gebe kalmanıza öyle çok sevindim ki, hatta kendi bebek haberimi almış gibi sevindim demiştim 🙈 çok şükür sizden sonra ben de haber aldım, 4 haftalık benim de 😍 inşallah sağ salim kucagımıza alırız
Tezcansadulla Bende yeni ogrendim bakalim carsamba arayip randevu yaprim artik biraz daha zaman gecsin diye bekliyorum ama cok heycanliyim hemde korku hep icimde bisey olur diye🥰
Sermec27 Tezcansadulla inşallah canım gerisi Allaha kaldı rabbım bu sefer kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲
Tezcansadulla Sermec27 insallah cnm insallah tek temmenimiz o zaten hayirlisi allahtan bende bekliyorum carsamba arayip ozaman randevu yapicam 2-3 haftyada randevu verir zaten hayirlisi insallah tevekkul edip beklemekten fazlasi gelmiyor rabbim nasip etmis olun insallah
newmom_ misraerol aynen canım bende tandevu bulamadım5+6 dayım salı günü gidicem daha çok heyecanlıyım
Sermec27 Minikkus00 duphaston ve progestan verdi bu persembe tekrardan gideceğim duruma bakacak gerisi Allaha kaldı 🤲
kckozge Sermec27 ben çarşamba günü 3 haftalık hamile olduğumu kan testinde öğrendim öncesinde hafif pembe sonra kahverengi leke geldiğini söyledim düşük olabilme ihtimali olabilir diye Progestan verdi iki gündür leke falan gelmiyor ama bugün sağ kasığımda sancı oluyor arada bu normal bir durum mu?
[silindi] kckozge ben yaklaşık 1 haftadır kasık ağrısı çekiyorum gayet normalmiş. Rahim büyüdüğü için oluyor dedi doktor
Sermec27 kckozge hiç bilmiyorum canım sen kullanmaya devam et bende ediyorum persembe tekrardan gideceğim nasip hayırlısı 🤲
[silindi] Bende yeni öğrendim 5+6 şuan. Bi kaç gün önce kasıklarıma çok kramp girdiği için korkumdan kadın doğuma gittim. Kese oluşmuş 7 mm dedi doktor :) ama kalp atışını duyamadım bebiş henüz görünmüyor dedi :)
Cannn [silindi] bende bugün keseyi görmek için gittim gördükte çok şükür ama kaç mm olduğunu sormadım ultrason kagıdında yazıyor mu
Meral0663 Bende yeni öğrendim 4+4 haftaya doktora gidicem çok heyecanlıyım 5 ay önce bebek gelişmediği için kürtaj oldum inşallah bu sefer güzel haberler alırım😇
[silindi] Ozlemyeni ara ara kramp şeklinde oluyordu. Dünden beri yok denecek kadar az diyebilirim. Ama 4ten 5.haftaya geçerken gün boyu kramp girdi.Tüm gün yatmak zorunda kaldım. Hatta kramptan şüphelenip test yaptırdım öyle öğrendim hamileliğimi.