Dilek344 bence hamilelik belirtisi regli belirtisi ile ayni günün geçmeden bulanti falan olan hic görmedim ki bulantilarda genelde 6. Haftadan sonra başlıyor bel ağrısı memede hassasiyet zaten regli belirtisi sen bu tarz belirti arayıp biri olsa dahi umutlanacaksin insallah pozitif sonuc alırsın ama negatif olursa cok uzulursun kendimden biliyorum 8 yillik evliyim her ay kendimde belirti arıyordum azıcık kasıklarimda batma olsa hamilelik belirtisimi diye saatlerce netten bakıyordum tedavi olduğum doktoruma anlattım oda yapma böyle dedi piskolojik olarak hamilelik belirtisi verirsin buda süreci zorlaştırır demişti hatta sırf hamile kalmak istedigi için kendinde sürekli hamilelik belirtisi arayan kadınların çogunda beyin olmayan çocuğun belirtilerini veriyormuş en yayginida regli gecikmesi en iyisi sende pek fazla böyle o oldu hamilemiyim bu oldu hamilemiyim diye düşünme reglin en az 1 hafta gecikirse test yap mutlu son insallah sağlıkla sihatle hayirli evlat nasip etsin Allah 🥰