Gulsen4224 Dilek344 kasık agrısı aşırı bel agrısı ve göğüs hassasiyeti kimisinin sabah bulantıları oluyor hafiften 🌺
Serifeisitmir Dilek344 benim sadece anlık kasik batmanlarım oldu canım oturup kalkarken ayağını falan uzatırken Rabbim gönlüne göre versi canım i sallan olmuştur 🤗
KMerveK Dilek344 bende asiri yorgunluk hissi vardi yataktan bile kalkamiyodum ordan anlamistim adetime yakinda rahmime aniden kalkınca bıçak saplanır gibi oluyordu
sennur26 Benim normalde akıntım olmaz akıntım oluyodu, çok yemek yiyodum bide sırt ağrım vardı ordan anladım 🥰 Rabbim gönlüne göre versin ❤️
Kubra_6 sennur26 ya canım bu yazını yeni gördüm benim normalde hiç sırtım ağrımaz doğru düzgün belirtim olmaz hasta olacağım zaman ama şimdi çok fazla sırtım ağrıyor 😫
ogluileannesi Dilek344 canım benimde 1 gün var ama her an olacakmışım gibi bel ağrım var :( 4 gün önce normal test yaptım negatifti olsaydı çıkardı diye düşünüyorum. Bu gece de hiç uyuyamadım vücudumun sıkıntısından
Neslihan_1616 ogluileannesi benim adetim 3 gün geçtiğinde bile negatif gördüm canınızı sıkmayın 10 gün geçince kanda öğrendik geç döllenmeymiş 😊
Smysmysmy İnşallah hamilesindir. Benim de reglimin ilk günü pazar inşallah olmam ve inşallah hamileyimdir. 🤲🏻
MinikRC Benim de Pazartesi Beklenen adet 🙃 aslında gebelik planlamıyordum ama bugün yapar yapmaz çok çok ailik bi çizgi gördüm galiba hamileyim yarın sabah tekrar yapıcam koyulaşma varsa pazartesi yine yapıcam hayırlısı hakkımızda 🤓
E_Atkk1 Dilek344 Gebelikte kusma bulantı nadir her annede olacak diye birşey yoktır aslında. Genelde çok akıntı ve uyku, halsizlik ve iştah açıklığı adet olacakmışsın gibi kasık ağrıları oluyor🌸****
Miranmiray Arkadaşlar ben dün adetime 6 gün kala kan tahlili verdim bugün sonucum çıktı sonuç 1.2 idi sizce gebelik olma ihtimali varmı böyle düşük çıkıp sonradan yükselen var mı aceba?? erken mi verdim kan ondanmi düşük lutefn yardımcı olur musunuz
Selvaa Miranmiray yeni regl tarihine 6 gun varsa bu değer biraz düşük gibi geldi bana doktora git bence