Sineemm Bireylulmasali Tekirdağ Çorlu’da çok hissedildi rabbim enkaz altında kalanları korusun sağ salim çıkarırlar insallah
Beyzabyk Oglakdorukcum aynen şimdi onları izliyorum sadece 1 binada 40 üzeri insan olduğunu söylüyolar allahım hepsini sağ salim çıkarsın çok kötü durum 😢
Beyzabyk Oglakdorukcum istanbul depremi olursa çok kötü olur her yer bina çok kalabalık rabbim yaşatmasın inşallah hiçbirimize