Merve1656 Bireylulmasali Eskişehir de oturuyorum burda da hissettik hep 😣 lambaya falan baktım sallanıyordu tansiyonum düştü sandım ama depremmis Allah’ım sonumuzu hayr etsin
minikcasper Bireylulmasali ben hissettim sakarya akyazıda oturuyorum. O sırada annemle konuşuyoduk merkez adapazarıda sallanmış.
Beyzabyk Oglakdorukcum bursadayız burda da sallandık ege denizinde olmuş deprem 6.6 diyolar aklım çıktı 🙄
Oglakdorukcum Bireylulmasali geçmiş olsun demekki siz depreme daha yakınsınız yağmurlu bıde hava Allah korusun
Rabiaalptekin Hamile kaldigimdan beri çok şükür hissetmedim olan depremleri Allah sonumuzu hayır etsin
Beyzabyk Oglakdorukcum evet olabilir bende koltukta uzanıyordum beşik gibi sallandı nasıl kalktım bilmiyorum rabbim beterinden korusun 🙏🏻
Beyzabyk Bireylulmasali evet baya büyük bir deprem umarım kimseye bişey olamamıştır rabbim beterinden korusun 🙏🏻
gamzetahsin denizlideyim hic hissetmedim annemlerde istanbulda onlarda hissetmemis insallah kimseye birsey olmamistir rabbim korusun
Bireylulmasali Oglakdorukcum bulunduğum yer deprem bölgesi hepimize çok geçmiş olsun tek duam can kaybının yaşanmamış olması
Beyzabyk Oglakdorukcum aynen şimdi onları izliyorum sadece 1 binada 40 üzeri insan olduğunu söylüyolar allahım hepsini sağ salim çıkarsın çok kötü durum 😢